Thursday, January 13, 2011

I LIKE MACDONALDS

Go to fullsize imageGo to fullsize image
Go to fullsize imageGo to fullsize imageGo to fullsize image

Lapo macd...nape lh mlm2 ni aku lapo macd...help2...ada sape2 bleh bantu aku??lau kt kl ni, dh lme aku mkn macd...ari2 pon xpe...maklumlh...ada tunang...kihkih...kalau korang nak tahu, aku ni memang hantu macd...korang suka x?kalau suka, sila angkat kaki yer...hehe...Tapi kalo ada orang nak belanja aku macd, lagi aku suka..lagi aku bertambah sayang...kihkih...en HARRY, bila kita nak makan macd same-same??? Terasa rindu plak kat tunangku...asyik nak makan macd je, teringat kat tunang..hehe...Well, aku xsabar nak tunggu bulan 5 ni..Aku harap, semuanya berada di dalam keadaan selamat...Amin...Macdonalds + Harry = Macdonalds Harry...kihkih...BUKAN MACDONALDS AKU!!!!!KUENG...KUENG...KUENG...

No comments:

Post a Comment